Na našem webu používáme cookies.
Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.
Prostřednictvím her, diskusí a praktické tvorby reklamy žáci prozkoumají, jak reklama funguje, jaké používá prostředky a jak na nás působí. Program podporuje rozvoj kritického myšlení a mediální gramotnosti, posiluje schopnost analyzovat mediální sdělení a uvědomovat si manipulativní techniky v reklamě. Žáci také procvičí své znalosti a dovednosti v oblasti mediální gramotnosti prostřednictvím různých aktivit, které je motivují k zamyšlení nad reklamou v každodenním životě.
| Termín konání | 1. září 2025 - 30. června 2026 |
|---|---|
| Délka programu | 90 min., dle domluvy |
| Kapacita | 30 |
| Cena | zdarma |
| Vhodné pro |
|
| Průřezová témata |
|
| Oddělení | Oddělení pro dospělé |
| Lektoři |
|
| Vzdělávací oblasti RVP |
|
| Klíčové kompetence |
|