Na našem webu používáme cookies.
Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.
U nás v knihovně se snažíme o to, aby se každý malý čtenář cítil jako dobrodruh ve světě slov a fantazie.
Zveme malé objevitele na první společné setkání v knihovně! Povíme si, jaké poklady se v knihovně skrývají a jak si mohou děti půjčit svou první knížku. Součástí programu je prohlídka dětského oddělení, společné čtení, nenáročné tvoření a čas, kdy si děti samy prohlédnou knihy podle svého zájmu. Program je založen na interakci a dialogu, používáme metody kritického myšlení, dramatické výchovy, tvořivé a zážitkové učení.

| Termín konání | 1. října 2025 - 31. května 2026 |
|---|---|
| Délka programu | 45 minut |
| Kapacita | 30 |
| Cena | zdarma |
| Vhodné pro |
|
| Oddělení | Oddělení pro děti a mládež |
| Lektoři |
|
| Vzdělávací oblasti RVP |
|
| Klíčové kompetence |
|
| Kontakt pro objednání a dotazy |
|
Vydáme se za dobrodružstvím s malým štěňátkem Hafíkem. Společně si budeme číst z knihy „Hafíkova dobrodružství“, poznávat zvířátka a jejich mláďata. Děti si vyzkouší určování hlasů zvířat. Součástí lekce je i krátké nenáročné tvoření. Program rozvíjí jazykové dovednosti, sluchové vnímání a tvořivost.

| Termín konání | 1. října 2025 - 31. května 2026 |
|---|---|
| Délka programu | 45 min |
| Kapacita | 20 |
| Cena | zdarma |
| Vhodné pro |
|
| Oddělení | Oddělení pro děti a mládež |
| Lektoři |
|
| Vzdělávací oblasti RVP |
|
| Klíčové kompetence |
|
Hudebně-dramatická lekce s pohybovými aktivitami na motivy Vivaldiho skladeb a knihy “ Příběh ukrytý v notách - Čtvero ročních dob v jediném dni”. Lekce propojuje hudební zážitek s pohybovými aktivitami, jednoduchými rytmickými hrami a dává prostor k uplatnění znalostí o jednotlivých ročních obdobích.

| Termín konání | 1. října 2025 - 31. května 2026 |
|---|---|
| Délka programu | 45 min |
| Kapacita | 20 |
| Cena | zdarma |
| Vhodné pro |
|
| Oddělení | Oddělení pro děti a mládež |
| Lektoři |
|
| Vzdělávací oblasti RVP |
|
| Klíčové kompetence |
|